Lördag.

ska börja blogga igen nu (:
hade slutat med det ett tag , lovisa har hjälpt mig
tack så mycket gumman älskar dej

Idag var ja med johanna en stund , sen åkte jag till kållered och träffade mina små söta barn lovisa , linnéa
linnéa , lovisa hade börjat o baka kladd kaka och det blev jätte mummssigt ;D<3
men lite kladdigt heheh lovisa , jag skrattade som tusan när hon spilde så såg linnéa det o va vi skratta
sen berättade jag att ja var på disco igår och såg på när broshan och 2 världar sjöng på åby discot 
och dom bara : VAAA !! :o
dom hade bara sätt att broshan skulle uppträda . men aha så är det ibland men ja har lovat att ja ska säga till om jag vet vilka kändisar som kommer så säger dom till när dom ser ett disco o så säger jag vilka som kommer på det 
hehe orka att berätta om detta men kul kul ;p
och nu är jag med linnéa ska sova hos henne i natt !
i mon ska vi åka till stan och ska träffa några , ska bli skit roligt 
aha men nu orkar jag inte berätta mer om dagen o lite av kvällen 
men jag o lovisa linnéa har haft det jätte roligt det får vi göra om (:<3
och jag o linnéa har fluuuumat sönder ;p
så coola är vi (H)

Kommentarer
Postat av: lovisa

hihih söteemma :D

det var fett kul! :o<3

måste ses snart igen hihi, löööööve u<3

2010-04-17 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0