Tisdag .

idag då ,
jag var ju lite cp idag men det är jag alltid ;D
på trädslöjden var det lite roligt :o
sen var det mat , senare hade vi b-språk det va roligt roligt
sen var det idrot jag var inte med för det som hände igår
så drog anton upp mitt linne 3 gånger ! :o<3
sen åberg anton kastar bollar på min rumpa hela tiden ;S
och dom höll på o tim lite men inte så mycket
sen efter de stack vi o köpte dricka o godis så stack jag till skolan för ja skulle hem till linnéa o sova hos henne
så var vi där o fluummade med alla :p
sen åkte vi buss jag , linnéa o lovisa hehe kul kul ;p
sen när jag o linnéa kom hem så sätte vi oss vid datan o sen gjorde hon lite läxa sen åt vi världens godaste mat som hennes pappa har lagat :p
sen stack vi upp hon gjorde läxan jag datan ;o
sen åkte vi till centrum o träffade dennis :p
vi hade de lite roligt
sen åkte vi buss sen hoppade han av
sen så satt ja o linnéa o skrattade hela tiden nästan
sen så kom det en som hade gått i får skola så när vi hoppade av så hängde han med oss o en annan kille så skulle jag spotta ut mitt tugummi s¨kom jag på att dom gikck dom bakom så skrattade vi as mycket jag bara jaspottar ut det nu
sen tog jag en ny klubba o slängde pappret oss nån som linnéa sa var en sur käring jag ba HAHA ojj hon var sur
men hon såg mig inte o dom gick ju bakom oss sen blev vi typ fulla :S
HAHAH FAN ASSO !! vi hade skit kul sen kom det en bil jag ba  WOHOWOO o typ dansade över gatan :p
o dom bara titatde på mig o jag o linnéa bara skratta !! ;D
svårt att förklara med vi hade skit kul iaf (L)
älskar dej gumman !
orkar inte berätta nått mer just nu
puss puss alla bebeiisar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0