Onsdag .

idag så var 6-9 ute i skogen o gick skit långt ;o
men jag o adelina blev aldrig trötta (h)
sen så när vi skulle hem så åkte vi buss så den var så full så dom andra som inte kom in fick vänta
och så körde bussen runt o kom tillbaka men då dissade dom så vi klappade händerna åt det ;s
så åkte vi till linnéa jag , adelina o felicia
så åkte vi bussen så satt dom som inte kom med i bussen förut typ ;o<3
så sa en mörkhyad att ja kunde sitta brevid han
ja ba tack ,
o felicia fick sitta brevis en med o linnéa
o felicisa skickade ett sms hon ba : kolla min när han pratar ;p
så visade jag adelina oxå så skrattade vi sen så stack vi längst bak sen jag ba HEEEEEEEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅÅ !!!
kompis till han , han ba hejdå (:
så satt jag där o tittade på alla som var lite mörkhyade ( asso det är inget fel på dom )
sen typ flummade ja o adelina
jag ba : jag saknat min neeeggger kompis !!! :/
o så sitter alla som mörkhyade där o den killen som jag satt med
fan va jag var elak kännde jag sen :/
sen var vi hos felicisa o senare stack ja hem
o pluggade -.-
sen så pratade vi om den nya skolan o sånt

Pusss hejjj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0