Söndag . en stor dag för linnéa olofsson♥

idag så åkte man in till stan o var med axel , emil o ludvig ! ;D
jag o linnéa hade det fett roligt med dom
och dom med , o se blev linnéa tillsammans med AXEL !!
grattiis hjärtat !♥
jag , emil o ludde HAHA vi hade det skit roligt , vi stack från linnéa o axel för att dom skulle göra nåt
o vi ba : varför händer det inget !?! ;o
så tog ludde kort på axel o linnéa
tror inte att dom märkte de (H)
asso ;o
när jag o linnéa var på väg hem så stannade bussen typ i 10 min på en hållplats bara för det vat tre som skulle köra bussen så pratade dom om vem som  skulle köra -.-
sen åkte en o dom andra två stack
sen när vi kom på den handra hållplatsen så stannar den där i 5 min o han pratar i telen asso skiitt ;s<3
sen kom vi hem och då åt vi kebab ! ;D
så spelade vi ett roligt spel på datan , hehe jag är van att dö på det spelet (:

har haft en skit rolig helg med dej linnéa och lovisa !
älskar er ! ♥           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0