Söndag .

aha , idag när jag o adelina vaknade så började jag flumma sönder
o adelina med såklart , fan va vi skrattade gumman
sen satt vi vid dadan sen stack vi och tog ut pengar o stack till franks gatokök sen till godis borden o sen satt vi på idas gård och gungade :p<3
sen gick vi hem o satte oss vid datan sen gick hon hem
sen efter de så har jag inte gjort så mycket :/
inte så mycket som hände idag men jaja (:<3


älskar dej adelina , min kära äkta syster
bara för vi beeetttttteeeer oss som äkta systrar :p


Kommentarer
Postat av: adelina

äääälskling vi hade de ju aaaasssgryymt fuuuck va vi flabbade det va typ demn bästa helgen i hela mitt liv , seriöst syster du e som min äkta äkta syster asso (L)



aaaaw , fiiinaste bilden, jag älskar dej så grovt ska du veta , du e allt (L)

2010-04-26 @ 18:10:54
URL: http://adelinatheolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0