Onsdag

bästa dagen i skolan tycker ja o isabelle såklart , vi vill bara säga att våran klass är bäst ;*
vi hade prov idag igen i svenska det gick bra för min tycker jag ;p
emmh ah idag var ja o isabelle så coola
vi pratade med klassen typ mycket sen gick vi o sa HEJ VA HETER DU  till precis ALLA
så vi känner piss många nu o en ¨från stadium sports cammp som heter olivia började i skolan idag fast inte i får klass så hon kännder ja från sommaren då ;*
så vi pratade o med massa andra
efter skolan så var vi elelr väntade med anton marcus för dom hade p-samtal med mig oxå
så står de världens pedofil gubbe med öl mage o tittar på oss o skrattar med oss hahah så jävla svårt att förklara :/..
men vi som såg de vet va ja menar sen pratade vi med en tjej som heter maria oxå

juste de ja , ja o isabelle pratade med några killar oxå de kommer bilder ;*
sen efter skolan var man med isabelle hahah sen åt vi pizza sen träffa vi massa o så HK såklart ;p
skit kul dag med dej älskling
ps : alla killar gillar MIN bara MIN isabelle !!!!!!!!!!!!!!<3


hahah , som sa puss puss till oss när vi skulle gå xd<3

min isabelle !!
igga bilden men ja älskar henne , o ja tror hon ville att ja skulel säga det <3

Kommentarer
Postat av: eminem :P

min klass e bäst (a

2010-08-27 @ 20:09:23
Postat av: emma

nejjj , du går i A D är bättre ;*

2010-08-29 @ 21:29:30
Postat av: eminem :P

nejj :O<33

2010-08-30 @ 08:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0