fattar inte hur ja orkar allt..

jag är så jävla trött , på allt o alla ;o
fattar inte hur jag orkar all skit jag får ju skit för allt alla tar sina jävla problem på mig för att dom vet att ja hjälper dom men när jag mår skit får man inget tbx
blir så jävla ledsen fattar inte att man har falska vänner/systrar/bröder de är fan inte sant!!
ta all skit på mig gö så att alla blir arga på mig så gör ni så alla tror ja ljuger
asso gud har bara en sak o säga  DRA ÅT HELVETE DÅ !!! jag orkar fan inte mer
jag är inte en tjej som kan hjälpa alla hela tiden jag har ETT eget liv tänk lite
o när ni har svårt så hjälper jag er o när jag har de svårt så säger ni bara tänk inte på dej själv
ja ba skkiiiit har NI missat nåt eller ?!?
JAG TÄNKER FAN PÅ ALLA HELA FKN TIDEN bara att ja inte får något tillbaka ..
ja säger bara tänk lite på hur ja känner o tänker
för ja orkar fan inte mer , orkar inte hjälpa nån eller tänker inte hjälpa nån mer för jag vet att ja inte får något tillbaka av er o ni säger finns alltid om du vill prata o massa sån skit
de är ju fan bara skit ni säger för de händer inget när ja hjälper er med massa saker
är så himla besviken på er ..


aja , ha de bra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0