Fredag .

idag åkte jag o mathilda till askim & träffade arman o max
vi hade de jätte kul
sen gick vi hem till arman och satte oss vid datan
medans ja o mathilda flummmade vi , o vi satt i hans säng o allt sånt ;)<3
så spelade max o arman in mig o mathilda o vi viste inte om de men sen när dom "sa" att dom hade slutat så viste jag att dom gjorde de ändå sen tog dom kort xd
sen stack vi ut igen ,  jag hade en jätte rolig dag mer er mina älsklingar
sen väntade vi på min bror nicklas så dansade vi på jula i askim
de var bara vi där senare kom det två killar som titade på oss sen typ vände dom sig yp hela tiden men det är ju för ja o mathilda är sååååå heta ;)
senare skrev vi HEEEEJJ ! så tittade dom o vinkade så skulle dom staila för oss :p<3

PS !! : prtade med armans bror o tittade på tv med hans mamma oxå :D
medans mathilda satt kvar med max o arman :*







max var skit kall om sina händer :I
fick varma dom (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0