Onsdag . ;*

aja , dagen va la okej ;p
på slutet typ ringde syster o va ledsen :I
så ja satt utan ör skolan o pratade med henne<3
så kommer de o några i 9an , HAHA adelina du är mitt vitttttne från en telefån ;p

~ Jag Såg Gräs

vi skratta som fan , o ja fick dje att skratta (a)
sen efter de åkte man till kusinerna för att martin tog studenten så var självklart var hans lille bror där patrik :p
jag fick låna hans coola keeeeppps vetefan hur länge men aja ;D
så åkte vi moppe till en skola där han kompisar var ;p
haha  kändemig lite mobbad för ja var den ända 96 o dom va 94 xd
men ja tror att en tjej som var där med sin lille bror han va säkert 97 :p
men aja , skit kul Jag Älskar Dej Patrik du är en av dom bästa kusinerna !
HAHA GRATTIIISS till Jennefer din tjej en vecka nu med er två :p<3
hehe ja tog hennes nr så du bara vet de :D
ömmh , sen när vi var i skolan där så var anton där han som ja smsade med på julafton xd
fan va han o några andra tittade på mig , sen dissade ja typ patrik framför sina vänner , men aja så äre (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0