Söndag .

idag har ja inte gjort så mycket , det har varit seeeeeeeg dag som fan ;oo
men på kvällen vaknar man igen hehe men då kommer man på att man ska lägga sig snart ändå :II
men ja smiter ut o träffar en senare tror jag ;)

aha , jag har piss ont i min svanskota ! ;o
kommer kanske inte kuna dansa i mon o eller nån sån där drama häller
för de orkar ja inte ;p<3

aja , puss hejj
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing mig innan ja dör :D
för ja har inga pengar :II
så vill prata med nån ist

0700121326 // comviq , alla ringer eller smsar puuuuusss §
om ni smsar svarar ja i mon ;**



ps : FAN kom på att jag har fåglar kvar att skriva o måla om -.-

Kommentarer
Postat av: angelapetranovic.

jag är klar med den fågelgrejen :D

2010-05-13 @ 17:37:32
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0