12 & snart 13 år med dej ;ooo<3'



annie rasmussen , ja älskar dej
över hela mitt hjärta det kommer alltid att vara vi
även om man inte kan säga "alltid" men du o jag är de alltid
vi har känt varandra genom hela livet är glad att ja har dej vid min sida
vetefan va ja skulle ha varit om ja inte hade dej vid mitt liv hela vägen upp till de vi är nu ..
vi har massor av minnen tillsammans & det kommer inte ta slut på de
vill att du ska veta att ingen kan ta dej ifrån dej
asso su kommer alltid ha den platsen du har nu i mitt hjärta o de lovar ja dej
mitt hjärta dunkar för dej annie du är alltid glad av dej
du är rolig söt fin underbar helt otrolig helt enkelt ;o
det finns inga ord på hur mycket ja älskar dej
du är bara min o alla andra kan ba slänga sig i väggen för du är min bara min !!
denna gången blev de inten lång text men du vet att ja älskar dej annie o mer kan ja inte säga
för ja älskar dej mer än vad det finns stjärnor på himlen (a)

PUSS PÅ MIN SMUSSSSGRIS !!<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0