Fredag redan ;o'

hejhej , måste fan börja lägga in nya inlägg ;s
vetefan hur ja blev så dålig
& ja är hämskt ledsen över de men de har hänt mycket denna veckan o de kommer någ bli så hela tiden
men ja ska försöka att göra så gott ja kan (:<3

IGÅR !! , va man hos rekton ;p
bara för att tre ä*l*g*a f**o*r*t*i*sar håller på -.-'
men ingen gillar dom på skolan ändå sory för de om ;pp'
men aja helt bra dag lite innan de iaf (;

IDAG !! , HAHAHA fett najs .
först när vi jobba så skule ja hämta mina saker så ah
ja är "smart" så ja går in i en lampa med mitt huvud ;o
hehehe alla skratta som va där men de va ba kul
sen hände de saker ://// , men de tänker ja inte berätta så de så ;p
öömh ..............................
senare på slutet gick ja o isabelle till rekton igen för att dom tre tjejerna hållde på
men en 6a så omoget -.-'''
men sen struntade vi i dom så sat vi o prata om nåt annat
HAHAHAH sen ringde de dolt nr till isabelle hon ba
kan inte du svara hon ba hahah okej
så svara rekton så la han på
ja ba de är säkert marcus eller nån ;pp
för då skulle man inte lägga på men aja
vi har VÄRLDEN'S bästa rektor så sug den
efter skolan skulle ja till tandläkaren ....
men efter de va de annie !! <33333333333333333333333333333333
vi va ute sen träffa vi olle , alexander vr och alexander å
så va vi med dom sen stack ja o annie och åt mat
efter de träffa vi olivia , lovisa , isabelle , becca och emma
så va vi med dom sen skulle dom sticka till sara joelsson o sova oss henne <3
sen köpte vi godis sen kom alexander å , olle och julius o hållde på hemma oss mig -.-
sen kom dom igen senare o senare kom maja , viktroia och julius hem till mig
fan vad många som kommer hem till mig men de är bara roligt (a)
men aja , kul dag i skolan/hemma

PUSS & GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0