Måndagen

hejsanhoppsan idag är det måndag skolan börjar -.- , <3
emmmh idag har det inte hänt alls mycket
men kl 9 va ja , min bror pether o mamma vi åkte till mc efter ja o isabelle hade varit i kungsmässan där träffade jag viktoria o hennes kompis
innan de hade isabelle klagat att hon va tjock fast det är hon inte ;o
så ja gick fram till en tant o fråga henne erkänn hon där borta inte ät tjock (a)
hon va nejdå (:
sp sa ja det tycker inte ja häller , aja tack så mycker sen va de typ några killar som kolla för att ja gick fram o fråga ;pp<3

men iaf när vi ba på mc och åt så efter vi skulle hem så kommer de en läskig gubeb som ba
titta på oss så gick mamma lite förbi han så stannade pether brevid mig så hållde han om mig
när vi skulle gå förbi han o han gubben ba näääääääääheee :( ..
fan va han va läskig ;o<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0