Torsdag , en mysig dag ♥~

Okej , har sovit oss adelina men är hemma nu :/ .
HAHAHA på natten smsa jag adelina ( även om hon som & hade stängt av sin mobil )
så skrev jag
~ jag är hungrig :)
senare jag bara kom o tänka på en sak
~ adelina visste du att sommaten är kort .. :(
men de va piss sent när ja smsa detta , men på morgonen vaknade jag tidigt ..
& adelina sov så jag gick på toa :D
så när jag kom tillbaka var hon vaken så pratade vi lite sen gick vi upp o drack te !!
muums muums , sen kollade vi på reklam o lite tv heeeeeeeeela dagen typ
sen bakade vi kladdmuffin ( vi kom på de ) sen kollade vi på tv o reklam o satt och åt dom helt enkelt
sen så skulle adelina PACKA !! :'(
hon ska åka i väg i 3 DAGAR !! vetefan hur ja ska tänka nu men hon kommer ju hem snart :(<3'
sen skulle jag med så åkte ja o mamma i bilen så kommer ja på att ja glömde kameran
så jag smsa adelina så "tog" ja o mamma en annan väg som gjorde så vi kom TILL gunneboslott :s
HAHAHAH men sen kom vi fram o adelina ba är de kö eller :p<3
sen berättade ja o mamma aaaalllt till adelina
när jag va hemma så åt vi sen efter de åkte ja o pappa ut med den mustangen han har byggt så åkte vi till Spenaten en kompis till oss ( haha man blir stark om man äter han :o ) sen åkte vi hem
så var simon afzelius mamma oss hos för mamma var hemma oss dom igår :p
sen kollade jag på tv lite sen pratade jag med min yngsta bror nicklas om hemligheter de va faktis skönt o berätta lite till han o ja fick veta saker oxå
de kallar jag syskonkärlek  
HAHAH , men nu sitter jag o kollar på film o dricker te o äter varma maker mycket myysigt faktist iaf efter man har duschat .

Bilder från kvällen igår & dagen när vi baka .
btw , muffisarna blev skit goda o ni får inte smaka även om dom är slut nu men ändå :)



Kommentarer
Postat av: manensomtalarmedhundar ;*

emma seriöst , du är för sööt för att finnas ! <3

2010-08-12 @ 23:08:59
Postat av: Sara

Jag bor inte jätte långt från Gubbeboslott. (a)

2010-08-12 @ 23:38:35
URL: http://sarajoelsson.devote.se
Postat av: emma

gör du inte ;o<33

2010-08-13 @ 10:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0