Fredag .

förlåt att ja inte bloggade igår , men jag gjorde inte så mycket igår :)


idag var det la okej i skolan , alexander vr fyller 13 år idag !<3
efter skolan åkte ja o mamma till frisan
för ja skulle färga håret och klippa mig och jag är INTE nöjd med klippningen ...  -.-
men färgen är bra :D
sen efter de åkte vi till 421 och shoppade så när vi skulle åka där ifrån träffade jag på ludvig<3
kul kul , så åkte vi till mc
sen så har jag inte gjort mer idag

jag & mamma är heöt sjävla hela helgen !!
pappa åker bort idag , o mina bröder kommer inte hem :)<3


puss puss §
bb-blondiiin nu (a)
har satt i hårförlägning för mitt riktiga hår är kort -.-<3


Kommentarer
Postat av: isabelle

ssssssssssssöööööööött som faan emma det är du alltid

älskardej

2010-05-03 @ 19:25:53
URL: http://iisabellealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0