Fredag .

skolan var la okej , idag jobbade jag jätte bra "tycker" jag ;p
sen efter skolan var man med mathilda , sabina
sen stack man hem o senare träffade man på adelina så var man med henne
så stack vi till mölndals centrum för att åka hem o sova hos henne (H)
så satt vi o väntade på bussen o jag började flammmba som tusan sen så började adelina oxå ;)
sen åkte vi buss , sen så var vi hemma hos henne så åt vi mat o efter hennes bröder hade gått satt jag , adelina, mamma o pappa kvar en timma typ :s
o satt o pratat o skratta eller det var mest ja o adelina som skratta mer än dom , men jaja skit kul var det !
sen gick vi till hennes rum o jag började flumma o dansade ;p
sen sa jag att adleina skulle vara med o dansa xd
vi dansade så sexxiigt ! (L)
sen gjorde vi massa saker sen gick vi o la oss nere i dom s tv rum



hejdå puuuusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0