Lördag .

på morgonen hos adelina , hade hennes mamma , pappa o lillebror åkt
och jag var vaken utan adelina och hennes storebror så jag gick o gjorde frukost till adelina o mej (a)
det var mysigt o roligt tycker jag
sen åkte vi hem till mig o träffade Mikael o Oskar i typ 10 min ;o
för dom skulle hem så tidigt -.-
så vi stack till stadium XXL och träffade Simon , Max o senare stack vi till Arman o var på hans stusmatta :D
skit kul dag i dag ! :D(L)
sen när ja o adelina
var hemma så var vi ensama i hela huset as länge !
för mamma , pappa var borta :)
så Webabde vi med Kim , Arman o Jerry så gjorde Adelina en sak med min kanin xd
så dansade vi runt i skojade o gjorde massa cp saker ;p<3
skit kul , Älskar Dej Adelina ! (L)


världens bäästa dag nästan (a)
nu kommer det bilder .
puss på alla <3



hehe , jag ramlade xd<3

adelinas coola kanin , som vi visade i webben
för att vi har såååååååå bra liv (:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0