Torsdag .

idag var det skola , hehe det var roligt
idrot det var sådär men efter de så hade i typ hestoria så vi skulle sy en bok
men ja gjorde inte så mmycket , jag gick o sjöng små groderna (H)
fråga inte varför för jag är ett efterblivet barn  sen efter skolan så var ja med angel
så jag , angela , anton o carl var kvar efter skolan så gick angela över ett litetkant på gatan o hon ramlade o gjorde hål i sina läggggins :s
o började blöde vi skratta men dte gjorde ont sen så träffade vi henens kille o hans kompisar
så var vi nära antons hus så jag o angela plingade på o så var carl där med såklart (:
så var vi med hundana , sen stack jag o angela hem efter det
en rolig dag idad idag

puss på dagen ;*
ps : rolig bild men den betyder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0