lägg ner allt .

Så jävla trött är jag , ja är trött på att ni hackar ner på mig ni tror precis att ni kan gö va ni vill
men de kan ni fan inte fattar ni inte att ord kan såra en väligt djupt och dom får man gå o bära på hela sitt liv
ja vill oxå få va lycklig utan att varje dag händer de nåt hela tiden ..
kan inte ja få le o va lycklig LEVA MITT LIV utan att ni ska förstöra hela
jag har inet gjort er nåt ?
låt mig leva mitt liv ja låter er sköta erat liv o vara lyckliga o få le i 5 min
men ja får inte ens le eller va lycklig i 5 min de är bara de ja begär inget mer .
snälla ni kan väl bara lämna mig ifred vad som hälst ?!? ,
för jag orkar seriöst inte mer och ja tror inte att mina vänner orkar ser mig ledsen
varje dag ?
min familj blir oroliga dom undrar vart jag har tagit vägen
jag orkar inte mer er ni är bara så jävla falska hitta nån annan att sabba ens liv eller bara låt alla få ha sitt liv ifred ?!?
säger bara Jävla idioter -.-'


\  den som vågar säga i mot o säga något tillbaka


Kommentarer
Postat av: erica olsson (:'

NÄÄÄÄÄh' , nu jävlar !!

emma bara skit i dom , dom ska fan låta dej vara !

är så trött på att se dej såhär

fattar precis hur du menar

jag finns här för dej gumman . <3

2010-08-11 @ 13:45:27
Postat av: malin' :p

håller heelt med erica .

emma va aldrig rädd o prata med oss :/

vi är här för att hjälpa dej ..<3

2010-08-11 @ 13:46:50
Postat av: adelina

älskling, du vet att jag alltid finns syster.

varje sekund på dygnet, du vet att du kan smsa, ringa eller komma hit när som helst älskling.

jag älskar dig syster, och ingen ska få behandla dig såhär.

de jävlarna får med mig att göra nästa gång, jag menar det.



emma jag älskar dig och vi är syster nu & f ö r a l l t i d <3

2010-08-11 @ 19:22:49
URL: http://adelinatheolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0