Lördag !! ;o<3

FAAAAAN , ja o sara my hade de bäst idag !!
så alla vet vi är 3 tjejer som äger hela Mölndal så alla bara vet
vi har gjort skit mycket idag ja vet inte vart jag ska börja :/<3'
nu har vi minnen för livet o de kommer alltid att vara vi tre vi släpper inte varandra
men vi var inne i nordstan idag så såg vi kim gustavsson på spårvagnen ;p
ah sen har vi varit ute o sen stack vi till sara senare på kvällen så stack vi till mig så my sara standade typ till halv 12 eller mer ;oo<3
men de gör ju inget !

älskar er sjukt mycket
Bilder från idag.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi äger hela fking mölndal! :D <3

vi föralltid, seriööst. <3



Jag visste inte att ni kände han, så jag typ dampa runt. ;$



Gush, vad fina bilder det var på mig också. -.- <3



Älskar er så sjukt mycket. <3

2010-08-15 @ 10:42:13
URL: http://sarajoelsson.devote.se
Postat av: emma

hahahahah , såklart vi äger allt o alla ! ;o<3

seriöst vi är förevigt (a)<3 .



de va så sött ;$

det va skit fina bilder på dej mitt lilla barn <3



älskar er sjukt mycket glöm aldrig det !<3

2010-08-15 @ 12:41:26
Postat av: my

bäst ever, (K)

2010-08-18 @ 15:44:52
URL: http://mmysaaan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0