Onsdag

igår han ja inte att gö ett in lägg så jag berättar vad ja gjorde igår
ja sov mest o kollade på film heheh sen frågade niclas om jag ville hänga med o köpa mobil till han
så jag passade på så vi åkte vi
vi pratade om när jag skulle börja i skolan o så berättade jag lite om alla
sen sa jag att akka har konstiga namn ( killarena då , sara fattar va ja menar )
så han ba hahah ni får väl säga b1 b2 till dom jag ba de får vi säkert göra
de va roligt när vi pratade om de sen så berttade jag när ja o sara väntade på my så var de en som var lik lill erik i bert bara att han var mörkhyad o hade glasögon hahah o sen om fullgubbarna
de va roligt (:<3'


okej nu pratar ja om onsdagen -.-
nu börjar alla behandla mig som skit ni kan bara dra åt helvete ni är så falska så de inte är sant ! -.-
men iaf jag har kollat på em super bra film vafan !!
Not Easily Broken fan den är bara för bra ;oo<3
började gråta :/..
tycker ni ska se den
idag vet jag inte vad jag gör , aja föresten färgade håret igår oxå de blev väl najs ;pp<3


Kommentarer
Postat av: jonas

asso vafan är det problem med dom människorna ;s

asso ja slår ner dom snart

varför behandla dej skit -.-

dom kan skaffa ett liv tycker jag o emma du har ju dom där tjejerna my o sara va de väl ?

va glad att du har dom

jag tror dom är äkta du kan säkert lita på dom annars finns jag o malin erica (a)

vi älskar dej emma över hela vårat hjärta !!



hahah hur blev håret då ;)

2010-08-18 @ 14:50:25
Postat av: emma

tack så jävla mycket jonas !!

ni är änglar , japp de va my o sara



det blev väl bra <3

2010-08-18 @ 14:51:29
Postat av: sara

Jag ska finnas för dig hela tiden, Emma.

Du är så underbar, så dom som är elaka mot dig måste vara helt dumma i huvudet.



Jag älskar dig, Emma Pettersson.

2010-08-20 @ 09:57:05
URL: http://sarajoelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0