så här känner man sig ibland..




\ emma pettersson ..  

Kommentarer
Postat av: malin <3'

emma , du vet ja finns alltid för dej

& skit bara i dom

du är en stark person o jag vet att du klara allt

jag kommer finnas vid din sida hela tiden

så va aldrig orolig att prata med mig .. :/

för ja vill verkligen hjälpa dig o jag vill bara ditt bäste du får inte lämna världen snällaaaaaaaa ?

jag vill ha kvar dej eller ja VET att alla vill att du ska stanna du har en bra personlighet som man bara födds till o du har hjälpt sååååå många personen som är jätte glada att dom har dej jag lovar dej att allt jag säger stämmer så mycket ..<3



/ din älskling's malin , älskar din blogg gumman.

2010-08-11 @ 13:28:37
Postat av: emma

taaaack så mycket malin , jag vet inte vad ja ska svara ja är bara så ledsen just nu .. :/

tack att du finns <3

2010-08-11 @ 13:31:00
URL: http://petteersson.blogg.se/
Postat av: malin<3'

emma

bara skit i dom ,

asso du födde's med en jätte bra personlighet som man baar född's till man kan aldrig försöka bli som dej antingen född's man med de eller inte o du har fått den du ska vara jätte glad för de .

jag finns alltid för dej

& var aldrig rädd eller osäker o prata med mig .. :/

jag vill verkligen hjälpa dej

lämna inte världen ingen vill att du ska lämna oss

och tänk själv hur ska världen va UTAN dej ?!?

jo ett rent helvete faktist :)'<3



\ din älskling's persson , älskar din blogg

2010-08-11 @ 13:37:59
Postat av: emma

taack , malin igen

ja fattar var du menar (:

2010-08-11 @ 13:38:50
Postat av: erica olsson :)'<3

asso emma ,

lyssna på malin persson

hon har hetl rätt o utan dej på jorden skulle de vara ett reeeeeeeeeent helvete :/<3

2010-08-11 @ 13:40:40
Postat av: adelina

älskade syster, du är verkligen allt och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig..

och jag finns för dig varje sekund på dygnet, jag älskar verkligen dig så enormt mkt och jag tänker på alla minnen vi har tsm.

du är verkligen min bästa vän och du får aldrig lämna mig, fast jag känner dig så väl och jag vet att du aldrig skulle göra ngt sånt älskling.

OCH SKULLE DU GÖRA NÅGOT SÅ VET DU ATT JAG SKULLE VARA DÄR MED DIG, STOPPA DIG OCH GÖRA SAMMA SAK.

idioterna ska få med mig att göra, vi är starka tsm och vi klarar allt (L)

2010-08-11 @ 19:26:33
URL: http://adelinatheolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0