Söndag

hejhej , idag har ja haft ont som helvete i magen för jag h*r m***
men idag regnade de o det var inet roligt
men jag mamma anders åkte till Frölundatorg o köpte kläder
o pappa är i norge o kommer hem om en vecka ..
men hittade faktist fina saker
men efter vi hade handlat då s åkte vi till världen's o då menar jag världen's minsta BögeKing !!
har aldrig sätt nåt mindre men då åt vi där
sen åkte vi hem o blabla jag tog de lungt o nu har jag fakist inte ont i min lilla mage
o det tycker jag är jätte bra
men ja kommer typ vara sur o allt sånt skit så inte alla tar illa upp om ja är kaxig eller så
vill inte göra någon ledsen ..


puss puss , nu ser jag på en film
godnatt alla bäbisar  ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0