till dej som får mitt hjärta att dunka .

du får mitt hjärta att dunka ett extra slag för dej
du är helt underbar du gör mig lycklig o när jag pratar med dej
så känner ja bara varmen o mitt lieénde komma fram
ja blir helt stuumm ;$
men du tycker säkert jag är helt konstig nu men ja tänker på dej
och jag älskar dej mer än vad stjärnerna lysser
du ska veta att jag saknar dej för du är en del av mitt hjärta
o jag vaknar på nätterna av att ja har drömt om dej
men när jag vaknar kommer ja på att det var bara en dröm som jag vill ska bli varklighet :/<3
det finns känslor som aldrig tar slut du ska veta att ja tänker på dej hela tiden
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dej snälla glöm de aldrig
du är den dära stjärnan som föll från himlen och dej tänker jag aldrig att släppa taget om
du är oxå som en heeelt underbar ängel som ja älskar över hela mitt hjärta

iloveyou - jagälskardej .<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0