Tisdag lite senare på dan

Okej , idag har ja vaknat på fuumm sidan o ja har ändå inte varit med nån ;o
men aja idag så har jag pratat med mina bröder o hittat massa minnen när ja va liten o massa saker
sen efter maten så åkte ja , mamma o pappa o handla på maxi 421 hahha familjen pettersson ( mamma o jag ) kan inte handla på en affär
först så frös ja skit mycket så ja gjorde roliga ljud o sånt så ja o mamma börjar flabba sönder
sen stodd de ta 5 så kostade de 15:- så mamma ba ja tar tre o du tar två ja ba ööh på skoj då
sen väntade vi liten sen började vi flabba sönder igen så vi tog godiset vi ville ha
sen träffade man Jesper Gadolin tror han stavas så
sen på pakeringen så skulle ja spåtta ut mitt tugumi ( stavning ) * så kom de på pappa
o jag började flabba sönder på de lilla som inte ens är kul sen bärjade mamma o pappa
sen så har ja inte gjort så mycket mer
ja tror ja kanske gö ett inlägg innan ja ska nana ;)<3



Ah , detta är ja o mamma i en affär varje nång vi ska handla o jag älskar dej mamma
bara för att ja här världen bästa så ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0