Torsdag redan

hejhej , idag har jag varit med carl
vi har kollat på tv så smarta är vi sen typ pratade vi jätte mycket
jag fick måla på hans arm för han har brutit armen :/ ..
men skit kul o måla , sen tog ja hans mobil han har en sån som min pappa fast mindre så han har inget tajentbord eller hur de stavasa
men efter han stack så pratade niclas anders sara magdalena om jag ville följa med dom till Skarasommarland
själv klart ville jag de har inte varit där sen blev jag jätte glad att dom frågade
då får jag lära känna niclas tjej magdalena alltid kul :)
aja nu sitter jag vid datan
jag pratade med sara joelsson i tele haha HON KOMMER HEM I MON från malmö kl 5 om jag är hemma ska jag va med henne o my Huotarinen älskar er tjejer ni är bäst ! <3



уσυαяєѕωєєт«3 '


Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas vi kan träffas idag, då!

Jag saknar dig jätte mycket! <3

2010-08-20 @ 09:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0