sommarlov 9 juni ..

mathilda , angela , jag , annie , mikaela o sabina GLÖMMER aldrig er !!


~   SS OO M-M AA RR  LL OO VV  !!

kändes fel att byta ja ska byta skola ..
till kunskapsskolan , o säga hejdå till kvanhjulet men ja kommer ju o hälsar på men ändå ..
men sen fick ja veta att mikaela , tim , olle kanske carl o anton , mathilda vill oxå de om alla byter
men kommer hälsa på ändå.
kommer aldrig i mitt liv att ja kommer glömma er o alla våra minnen tillsamman !
hela detta året fyfan va minnen , fan ja gråter nu :''I<3
men måste tänka på de nya nu , men vill inte .. ja vill ha kvar de gammla
vill bara säga att ja älskar er alla , kommer aldrig glömma er vi ses ju på fritiden ?!?!
så nu ska ja skriva alla era namn o säga va ja tycler lite om er men inte allt

ETA ♥

Olle : känt dej länge för ja är barndoms kompis med din kusin du är snäll rolig mordig som fan ;o
du vågade fråga chans på mig när vi gick hem från skolan rakt in i mina ögon ..
och vi bor nära varandra ;D

Alexander VR : du är rolig , snäll vi har minnen från hallowin eller va fan de stavas , när de va du ja anna din kompis o hans syrra HAHA fan va kul vi hade de och ah du bor nära mig oxå ;D

Gabriel : eemmh , ja har inte mycket om minnen med dej , för du är lite ah cp , äcklig o taffsare , gris -.-
du taffsade mig o de lär ja inte glömma ;o

Anton : en av mina bästa killkompisar , ja slår dej o sparkar dej minns för några dagar när du sa kommer aldrig att glöma dina sparkar så sa ja klart ingen glömmer dom o ja kommer sakna dej enormt mycket du är söt rolig underbar på alla sätt o ja älskar dej anton

Tim : du är oxå en av mina bästa killkompisar ja berättar saker för dej o ja känner att ja kan lita på dej oxå tim o ja du kommer till mig o säger saker du är rolig söt underbar knasig söt o lite kramig av dig när de gäller när du kommer nära mig o mathilda hehe älskar dej tim kommer sakna dej ernormt mycket oxå

Carl : ah carl , du är underbar snäll rolig söt mysig alltid lika rolig att prata eller smsa med
du o ja har underbara minnen vi oxå carl o ja älskar dej o kommer sakna dek ernomt mycket så de inte är sant ..

Alexander Å : du är rolig o lite ah va ska ja säga lite speciell av dig när de gäller nära tjejer snäll vi har haft de roligt tillsammans

Max : har känt dej länge , har varit med din stora syrra linnea mycket vi har haft de roligt kom ihåg när vi träffades en sommar fan va kul vi hade de


Sophia :
vi har varit med varandra länge o ja minns när ja var med när dina föreldrar skilde sig eller hur de stavs vi har varit på lise o konsärer med varandra


Agnes :
dej har ja inte pratat mycket med men när ja gär de verkar du rolig snäll o allt sånt rolig o allt


Emma :
aj dej du har mitt efternamn -.- men aja du verkar lite speciell du läääser fett mycket o målar bra lite jobbig


Filip : du är rolig o ah du stöter på m*g hehe fan va roligt vi har de tillsamman ditt knassooo


Richard :
vi berättar hemligheter för varandra , hehe så coola är vi du är rolig snäll cool


 Mikaela :
rolig fin snäll knasig vi har de roligt tillsamman , o tack att du har tagit min mobil när ja inte vill hålla i den o ah massa saker vi har minnen helt enkelt



Mathilda :
FAN va vi har minnen !! , ja älskar dej syster du o ja finns alltid för varandra o de är ja glad för o ja var ju fadder till dej i 0an senare i 4an för du byte till min skola efter ja lämnade dej ..
vi har fan minnen heelveeetttte kan inte berätta alla men du vet ju redan älskar dej kommer aldrig glömma dej gumman !!


Sabina :
vi har minnen o allt sånt oxå , o du hänger ju med till nya skolan med mig o de vet jag för du var där när vi hälsade på alla

FAN va ja kommer sakna er allahoppppaa o Omenkron kommer sakna er med för vi är samma klass men i två olika klassrum men ah ni vet att ja älskar er !!!
TACK TACK TACK  för alla minnen o alla stunder mer er kommer sakna er fett mycket ETA & OMEKRON ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0