Onsdag .



skolan idag var la okej :p
hehe , min dennis ( i 9an ) hehe  låna hans halsband så har de nu :D
o axle ( i 9an ) o dennis då ni är mina bebbiisar!!!
kom ihåg när vi var små :D<3
så fina minnen (a)

dom som är mina älsklingar i 9an som BARA är MINA är !! :D
Dennis , Axel o Hanna , jag älskar er så jävla mycket !
hanan dej lärde ja känna i 2an
o dennis och axel känner jag sen vi var små för våra föreldrar känner varandra :D<3

efter skolan var man med mikaela , vi hade de skit sköööjj ;p

Sen i skolan fick jag o mathilda åka i camillas bil ;s
( våran lärare ) med en annan lärare , vi åkte till sakim o köpte goodiis , glass , dricka o massa mer saker
vi var inne i Willes eller hur de stavas xd
där Dennnis , Arman , Ryan , Max o alla dom bor :D<3

aja , puss puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0