Torsdag , annie rasmussen idag (;<3

idag i skolan va la de sådär , HAHA bråkade med angela ;p
najjs de a fett kul att göra de
ämm , efter skolan var man med annie min lilla griisunge :p<3
vi hade de fett kul så cyklade vi till centrum
HAHA , vi hade på oss shors linne o tröja o jag körde annie medans hon höl i paraplyet xp
de regnade o jag körde som en galning för jag är så bra :D
när vi kom fram o va på väg in så kommer de en turk gubbe o ba : Snygga lår lår (;
vi ba : HAHA :p
sen gjorde vi massa saker idag , de oskade idag med ;p

aja , kyss
en fin bild från dagen & jag älskar dej annie !! <3
ps : MOHAHA angela sorry men de va jag som gömde din skon !! ;p











Kommentarer
Postat av: angela

palla att du skriver att du bråkade med mig -.-

visste de! men ja hittade den :p

2010-05-21 @ 07:41:30
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0