Fredagen med Sara & My , ❤

HAHAHAA , först träffade jag då sara så va var ute o sen stack vi till en lekplats
sen hem till mig så var vi där sen stekte ja korv med bröd hehe de kommer bild hur dom blev ;*
sen skulle vi hem till sara men vi tog 4an o åkte till ackenbark ( stavning ) där man cykart o åker saker
hahah där bakom biosaken xd..
så dålig på att förklara men innan vi gick ditt så ringde my o undrade om hon kunde komma
så vi väntade på henne vid korsningen så hände de massa konstiga saker HAHAHAH fan va kul vi hade de
sen när my kom gick vi o köpte nån dricka minns inte va den hette :s<3
sen gick vi ditt o kollade när killarna åkte så pratade vi o massa spnt
sen åkte vi till fkn åby hatar dom åby-barnen 97-99 så jävla cp'e är dom !
bara ronja andesson är normal där :o<3
o sen domäldre känenr ja så dom är bra
men sen stack vi till frejaplan o sen åby igen o prata sen földe vi my hem o så väntade ja o sara på hennes mamam o lillasyster så körde dom mig hem , o nu är jag baar hemma o längtar bara tills imon !!
för då blir de my o sara igen !


\  Älskar , Sara Joelsson - My Huotarinen ❤~'


Kommentarer
Postat av: Sara

Askul hade vi det. :D<3

2010-08-14 @ 10:58:26
URL: http://sarajoelsson.devote.se
Postat av: emma

jaa :D<3

2010-08-14 @ 11:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0