Tisdag

•.¸✿¸.• hejhejhejhej , fan vilken najs dag idag ;oo'
vi lekte med lera eller ah minns inte va den hete men sånt som småbarn leker med
som är med olika färger heheh sen pratade ja o isabelle med massa folk
sen när ja o isabelle skulle kolla håret o sånt så hänger killarna med
så försöker en hänga med mig på toan ja ba öööhh o isabelle ba skratta sen när vi gick där ut så skrämde dom isabelle :p
sen vid maten så gick ja på en tjej så ja tappa min kniv -.-
så satte ja mig så kommer de en kille som ja vinkar till hela tiden för att han tittar på mig
så hihih kommer han o ger mig en ny kniv ;o
de va lite gölligt ;p
så kommer andreas ( adde ) o minns va hans kompis hette sen när han som gav min kniven gick för bi så roppade adde's kompis på honom o pratade sen sa han att han gillar mig ;o
ja ba okej ?
sen senare frågade isabelle han killen om han gillade mig
så log han bara ;o
efter skolan var man med isabelle vi köpte godis ;ppp<3

Nu kommer massa massa bilder !!!


ja , isabelle , marcus och minns inte va han hette som va med i våran grupp :/..

den burken heter typ My´nånting så hete säkert den leran xd

nästan alla i klassen , min rosa sak är min isabelle ;*

HAHA , willy & victor

oj willy ser lite tjock ut , sorryy för det men alla vet att du inte är de ;p

willy & anton

min isabelle ;*

ojoj , massa personer xd

willy ville "hjälpa" oss<3

sen ville alla oxå "hjälpa" eller fixa dom lite xd

sen skulle man sjuta alla ? ;o

victor & kim

raaaaaaaaaaaaaaast (h)'

isabelle , sen satte vi oss hos alla andra ;*

olivia som ja kände sen i sommras på stadium sports camp
hon har så långt o fint hår ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner anton xdd

2010-08-27 @ 16:45:13
URL: http://klaramalvineasp.blogg.se/
Postat av: eminem :P

där sitter gabriel (a

2010-08-27 @ 20:04:08
Postat av: emma

okej , gör du ? (:



yes där är han <3

2010-08-29 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0