Söndag

 hejsanhoppsangummisnopp -.-<3'

idag har ja inte gjort så mycket har varit med bästa annie rasmussen !!
så de så  vi har ätit glass på mcdonalds hehehe
vi tjockade oss med glass (h)'
eemmmh , sen stack vi hem till annie igen o innan vi stack till mcdonalds så lekte vi med elin
sen spelade vi fotboll inomhus med henne sen ville hon kolla på när vi spela fotboll
hahah ja vannnnnn !! ;)
annie är så dålig <3 hahahah
efter de så kom mamma o hämta mig halv 8 hos henen typ så åkte vi till kafe skåne ( stavning * )
så köpte vi maka där ja o min mammis
sen kom vi hem ja satte mig vid daton snabbt sen skulle mamma ha den lite
ja måste sariös få en egen data snart :(((( min är paj ..
men aja sen skulle ja kolla våran hemuppgift så ja är klar med den nu :DDDD
den va enkel denna gången det va ju bra

btw HAHAHAHAHAHAHAH fan va ja o annie skratat o flumma från mcdonalds xd <3
ja ba " ja svär på min mamma " sen typ " man borde få klä sig precis som man vill utan att bli kalad fjortis -.- "
de tycker ja är helt rätt men annie ba skratta xd
kanske va för ja sa det så roligt xd <3
aja älskar anine gris ändå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333

sen imon har ja utväcklings samtal ( stavning * )
så vi är lediga måndag-tisdag igen ;ppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0